A www.nagymamaettermek.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:
Cégnév: Alfa-4 Szolgáltató Kft.
Székhely: 9400 Sopron, Cseresznye sor 31.
Adószám:13308418-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-012297
Ügyvezető: Szabó Zoltán
E-mail cím: nagysolosopron@gmail.commama.inku@gmail.com
Tárhelyszolgáltató neve: MAXER Hosting Kft.
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan termékre és szolgáltatásra, mely a www.nagymamaettermek.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) történő házhozszállítással kapcsolatos.
A Weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon és feltételekkel.
Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a www.nagymamaettermek.hu felületén.
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a szolgáltató nem iktatja.
A www.nagymamaettermek.hu szolgáltatásait bárki (18. életévét betöltött személy, vagy törvényes képviselő engedélyével rendelkező személy) jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát. A sikeres regisztrációval a Megrendelő az ÁSZF rendelkezéseit elfogadja és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el az alábbiakat:
A vásárlás minden esetben regisztrációhoz kötött, melyet a Vásárló első rendelésekor, a rendelni kívánt tételek kiválasztása után a Pénztár menüpont alatt tehet meg.
Vásárló köteles a valóságnak megfelelő adatokat megadni, illetve változás esetén frissíteni azokat.
Regisztráció után egy értesítő e-mailt kap a megadott e-mail címre. A kapott e-mail tartalmazza a felhasználó nevet és a belépési oldal linkjét, melyre kattintva elfogadja a jelen Általános Szerződési feltételeket, illetve az adatkezelési tájékoztatót.
A felhasználó hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a szolgáltatót.
Amennyiben Felhasználó regisztrációját törölni szeretné a következő e-mail címen kérheti:
Az ár tartalmazza a megrendelt étel árát, a házhozszállítás költségét és az ÁFA-t.
A feltüntetett ár nem foglalja magába a csomagolási költséget.
Ennek díja 100Ft-150Ft/db és pizzadoboz esetén 250Ft/32cm/db, 350Ft/45cm/db. A csomagolás teljes összege függ a rendelés összetételétől és tartalmától.
Sopron területére a kiszállítás minimum 2000 Ft-os rendelés esetén ingyenes, alatta 500 Ft szállítási díjat számolunk fel.
Ágfalva, Sopronkőhida, Tómalom, Jánostelep, Gidapatak településekre 8 000 Ft rendelés esetén ingyenes a kiszállítás, ez alatti rendelések esetében 1000 Ft szállítási díjat számolunk fel. Rendeléseket 21:00-ig veszünk fel ezekben a körzetekben. (Jelenleg rendszerünk a weboldalon történő rendelés esetén ezt nem tudja minden esetben még kezelni, ezért a kiszállítási díjat Kollégáink utólag számolják a rendelésekhez)
A kívánt tétel/tételek kiválasztása után a Pénztár menüpont alatti Megrendelés elküldése gombra kattintva rögzítheti rendelését.
Hibás adatbevitel esetén Vásárlónak a rendelése véglegesítéséig a Kosár menüpontra lehetősége van a módosításra, törlésre.
Abban az esetben, ha a vásárlás véglegesítése után fedez fel hibát a Vásárló, a rendelés leadásától számított 5 percen belül módosíthatja vagy mondhatja le rendelését az alábbi telefonszámokon: 06 99/ 950 217; 06 20/ 934 6045
Szolgáltató a Megrendelő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles a Megrendelő részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni.
A megrendelés és visszaigazolás nyelve: Magyar
Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
(Az étel átvételekor a futárnál van lehetőség készpénzes valamint bankkártyás ill szép kártyás fizetésre egyaránt, ezenfelül rendelését bankkártyával a weboldalon keresztül is kiegyenlítheti)
Készpénz
OTP Szép Kártya; Bankkártya
Barion Payment Zrt.
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító
szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre
feltöltött egyenleggel fizetni weboldalunkon. A szolgáltatást nyújtó Barion
Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó,
engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a Barion
regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a
hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell
begépelnie a kártyaadatait egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez
elég az e-mail címe és jelszava.
Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is
növeli! Fizetéshez használhatja:
? Mastercard vagy Maestro bankkártyát
? Visa vagy Electron bankkártyát
Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez
használhatja, az előre feltöltött Barion egyenleget, amelyet átutalással vagy
készpénz befizetéssel tud feltölteni. Ebben az esetben e-mail cím és jelszó
megadásával tud fizetni.
Barion Payment Zrt.
használata a rendszer a Nagymama Éttermek oldaláról a Barion fizetési oldalára navigálja
Önt. Itt nyílik lehetőség arra, hogy a bankkártyával kapcsolatos adatai és
elektronikus email címe megadását követően kiegyenlítse a megrendelt termék
ellenértékét. Az Adatkezelő nem kezel az Ön bankkártyájával kapcsolatos
adatokat. Az Adatkezelő ez esetben csak a Barion használatát lehetővé tevő,
valamint az Adatkezelő MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.-nél vezetett
számláinak valamelyikén (kedvezményezett neve: Alfa-4 Kft. HUF bankszámla száma: 17600011-00015688-00200011) történő jóváírással
összefüggésben kezel személyes adatokat az alábbiak szerint:
Barion Payment Zrt.
A személyes adatok kategóriái vezeték-
és keresztnév, bankkártya száma, lejárati ideje, email címe, CVC kód,
megrendelés azonosítója, megrendelt termék ellenértéke, átutalás ideje.
Az adatkezelés célja az
Ön azonosítása, az Ön és az Adatkezelő közötti, vásárlásra irányuló adásvételi
szerződés létrehozása és teljesítése
Személyes adatok forrása érintett
Az adatkezelés jogalapja szerződés
létrehozása és teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont)
Az adatkezelés időtartama a
számviteli bizonylatok megőrzésére vonatkozó kötelezettség teljesítése (Számv.
tv. 169. § (2) bekezdés) érdekében 8 év.
Barion használata esetén a kezelt személyes adatokhoz elsődlegesen az
Adatkezelő, a Barion
Payment Zrt. (székhely: H-1117, Budapest, Infopark sétány 1.; adószám:
25353192243, 8
cégjegyzékszám: 01-10-048552; honlap: https://barion.com; Telefon: +36
1 464 70 99 számokon,
munkanapokon 8.00 és 20.00 óra között), valamint az Adatkezelő
számlavezető bankjaként az
MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt. t.- https://www.magnetbank.hu/ ; e-mail: info@magnetbank.hu
hozzá. Amennyiben bíróság vagy más hatóság előtt eljárás indult,
amelynek keretében
szükségessé válik a személyes adatok továbbítása a bíróság vagy a
hatóság felé, úgy abban az
esetben a bíróság vagy a hatóság is hozzáférhet a személyes adatokhoz.
A banki átutalás
tekintetében kezelt személyes adatok vonatkozásában Ön a hozzáféréshez
való jogot
gyakorolhatja. Az érintetti jogok gyakorlásának feltételeit a
Tájékoztató tartalmazza. A
Barion adatkezelésével kapcsolatban tájékozódjon a következő
elérhetőségen:
https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/
Vásárló panaszát az alábbi elérhetőségeinket jelezheti:
06 99/ 950 217; 06 20/ 934 6045